четверг, 23 мая 2019 г.
суббота, 30 марта 2019 г.
вторник, 22 января 2019 г.
ინგლისური ენის წრე ''Dream English Children''
ჩემი
მიზანია:
* მოსწავლეთა
ცოდნის დონის ამაღლება სწავლების ოთხივე
კომპონენტში. (წერა, კითხვა, ლაპარაკი, მოსმენა)
* მოსწავლეთათვის
დამატებითი ინფორმაციის მიწოდება
* მიღებული
ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.
* ჯგუფური
მუშაობის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება
* მოსწავლეთა ინტერესის გაღვივება ენის
სწავლების დროს და ახალი აქტივობების გამოყენება.
* მოსწავლეებში ისეთი უნარების გამომუშავება,
როგორიცაა დამოუკიდებელი აზროვნება, ანალიზი და ნებისყოფა
* ინტერაქტიული
სწავლების შეცნობა და მისადაგება.
2018-2019
სასწავლო წლის I სემესტრის გეგმა
№
თარიღი
თემა/აქტივობა
შენიშვნა
1
21 სექტემბერი
სამუშაო გეგმისა და
მოსწავლეთა სიის შედგენა;
2
28 სექტემბერი
მეტყველების ნაწილების გამეორება;
გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება;
თემა-ზმნის უღლება.(Present
Simple,past
Simpal)-ში
3
5 ოქტომბერი
’’ჩემი საყვარელი მულტფილმი’’...
მოსწავლეები საუბრობენ მულტფილმის საყვარელ პერსონაჟებზე,ახასიათებენ
მათ და აცნობენ ერთმანეთს.
4
12 ოქტომბერი
ლოგიკური/სააზროვნო გამოცანების გამოცნობა/ დამახსოვრება;
აგრეთვე შეისწავლიან მათ მოძიებას საინფორმაციო სისტემაში.სწავლობენ
ლოგიკურად აზროვნებას.
5
19 ოქტომბერი
ქვეყნები და ქალაქები
მოსწავლეები ეცნობიან ქვეყნებს/ქალაქებს ვიდეორგოლის
საშუალებით და იგებენ ახალ ინფორმაციას.აკეთებენ პლაკატებს,კედლის გაზეთებს.
6
26 ოქტომბერი
მულტფილმი - ‘’Sleeping
Beauty’’
ყურება და განხილვა;
7
2 ნოემბერი
მულტფილმი - ‘’Cindarella’’
ყურება და განხილვა;
8
9 ნოემბერი
გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება;
მეტყველების ნაწილების გამეორება-ზედსართავი სახელი
9
16 ნოემბერი
სიმღერა ‘’Waltzing
Matilda’’.მოსწავლეები
უსმენენ და იმეორებენ მოცემულ სიმღერას,დამოუკიდებლად
მღერიან.
10
30 ნოემბერი
„The
Adventures of Tom Sawyer“ ფილმის
ჩვენება
პერსონაჟების გაცნობა/დამახსოვრება,გარჩევა.
11
7 დეკემბერი
‘’Adventures of Huckleberry Finn’’ფილმის ჩვენება.
საუბარი ფილმის შესახებ.
12
14 დეკემბერი
’’The
Prince and the Pauper’’დისკუსია ფილმზე.დადებითი და უარყოფითი პერსონაჟები.განხილვა
და დასკვნების გამოტანა.
13
21 დეკემბერი
საახალწლო სამზადისი
ვიდეორგოლების ყურება როგორ ხვდებიან ახალ წელს დიდ
ბრიტანეთში,ამერიკის შეერთებულ შტატებში,იტალიაში,გერმანიაში,საფრანგეთში და ა.შ.
მსჯელობა მიღებული ინფორმაციის შესახებ.
14
28 დეკემბერი
პირველი სემესტრის მუშაობის შეჯამება/რეფლექსია
ინგლისური ენის წრე
„Dream English Children’'
„Dream English Children’'
წრე იწარმოებს
კვირაში ერთხელ სასწავლო წლის მანძილზე ყოველ პარასკევს.ჯგუფი შედგება მე-6
კლასის მოსწავლეებისაგან.მეცადინეობის ხანგრძლივობა შეადგენს 40-45 წუთს.მოსწავლეთა რაოდენობა 14.
Waltzing Matilda-სიმღერის შესწავლის პროცესი
2018-2019 სასწავლო წლის II სემესტრის გეგმა
№
|
თარიღი
|
თემა/აქტივობა
|
შენიშვნა
|
1
|
25 იანვარი
|
სამუშაო გეგმისა და
მოსწავლეთა სიის შედგენა;
|
|
2
|
1 თებერვალი
|
მეტყველების ნაწილების გამეორება - ნაცვალსახელი
( Personal Pronouns, Possessive Pronouns )
გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება;
|
|
3
|
8 თებერვალი
|
ძმები გრიმების ზღაპრები
წაკითხვა და განხილვა
მოსწავლეები კითხულობენ,საუბრობენ ზღაპრის პერსონაჟებზე,ახასიათებენ
მათ და აცნობენ ერთმანეთს.
|
|
4
|
15 თებერვალი
|
ჩემი საყვარელი ზღაპარი
მოსწავლეები საუბრობენ თავიანთი საყვარელი ზღაპრის
და პერსონაჟების შესახებ
|
|
5
|
22 თებერვალი
|
მეტყველების ნაწილების გამეორება
არტიკლი
გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება;
|
|
6
|
1 მარტი
|
ინგლისური ანდაზები
განმარტება და გარჩევა
აგრეთვე შეისწავლიან მათ მოძიებას საინფორმაციო სისტემაში.
|
|
7
|
22 მარტი
|
ფესტივალები და დღესასწაულები
მოსწავლეები ეცნობიან სხვადასხვა ქვეყნების ფესტივალებს
და დღესასწაულებს ვიდეორგოლის საშუალებით და იგებენ ახალ ინფორმაციას,საუბრობენ,
შთაბეჭდილებებს უზიარებენ ერთმანეთს.
|
|
8
|
29 მარტი
|
გრამატიკული დროების გამეორება
-
( The Present Continuous
Tense, The
Past Continuous
Tense )
გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება;
|
|
9
|
5 აპრილი
|
წერითი სამუშაო - გამოტოვებული ადგილების შევსება
ტექსტში მოცემული სიტყვების გამოყენებით ......
|
|
10
|
12 აპრილი
|
მოსმენა
მცირე ზომის ტექსტების მოსმენა და სათაურებთან დაკავშირება.
|
|
11
|
19 აპრილი
|
ვიდეო რგოლის ნახვა - მადამ ტიუსოს მუზეუმი
ნახვა და გარჩევა
|
|
12
|
3 მაისი
|
ჯონ ლენონის
სიმღერა „Imagine’’. მოსწავლეები უსმენენ,იმეორებენ და სწავლობენ მოცემულ სიმღერას,შემდეგ
მღერიან დამოუკიდებლად.
რას გვასწავლის
ეს სიმღერა?
ფიქრობენ ამ
კითხვაზე.
|
|
13
|
10 მაისი
|
‘’Just Being Me’’ ვიდეორგოლის ჩვენება ბულინგის თემაზე, გარჩევა და საუბარი ფილმის
შესახებ,დასკვნების გამოტანა.
|
|
14
|
17 მაისი
|
მეტყველების
ნაწილების გამეორება
რიცხვითი სახელი (The Numeral)
გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება;
|
|
15
|
24 მაისი
|
‘’Robin Hood’’
მულტფილმის ნახვა
და გარჩევა
|
|
16
|
31 მაისი
|
გრამატიკული დროის გამეორება
-
( The Future Simple
Tense )
გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება;
|
|
17
|
7 ივნისი
|
საზაფხულო არდადეგები
მოსწავლეები საუბრობენ სად გაატარებენ საზაფხულო არდადეგებს
|
|
18
|
14 ივნისი
|
მეორე სემესტრის
მუშაობის შეჯამება/რეფლექსია
|
Подписаться на:
Сообщения (Atom)